۵/۵ - (۱ امتیاز)

این عطر یکی از محبوب ترین عطرهای تاریخ است و امتیاز عطر بلو د شنل در نظرسنجی وب سایت فراگرانتیکا ۴.۱۶ از ۵ از مجموع ۱۵۲۴۳ رای است.

نقد و بررسی جامع کارایی و پخش بو

بلو دو شانل اثری از جنس گیاهی و وودی است که برای مردان ساخته شده است و توسط شرکت شانل (Chanel) در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شده است.

عطرساز این محصول ژاک پولژ (Jacques Polge) است.

عطر بلو د شنل (Bleu de Chanel)، یکی از محصولات محبوب و پرفروش شرکت معتبر Chanel است. در ادامه به نقد و بررسی جامع کارایی و پخش بوی این عطر می‌پردازیم:

  • کارایی:
    عطر بلو د شنل با ترکیبی از رایحه‌های خنک و تند، بسیار منحصر به فرد و خاص است. با گرفتن فاصله کافی از پوست، می‌توانید بوی تند و خنک آن را احساس کنید. رایحه ابتدایی این عطر شامل ترکیبی از نعناع هندی، لیمو، پرتقال و گریپ فروت است که بخشی از تأثیر سریع و فوری این عطر است. رایحه میانی عطر شامل چوب صندل، چوب سدر و فلفل صورتی است و رایحه پایه آن شامل ترکیبی از تخم عناب، مشک و چوب صندل سفید است.
  • پخش بو:
    پخش بوی عطر بلو د شنل بسیار خوب است و ماندگاری آن نیز بسیار بالاست. با این حال، پخش بوی قوی آن ممکن است برخی از افراد را ناراحت کند و به همین دلیل، ممکن است بهتر باشد که این عطر در محیط‌های باز یا فضاهای بزرگتر استفاده شود.

نتیجه:عطر بلو د شنل، یکی از محصولات برتر شرکت Chanel است که توانسته است دوستداران زیادی به سمت خود جذب کند. با توجه به کارایی بالا و پخش بوی خوب آن، این عطر به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در مهمانی‌ها و محافل رسمی محسوب می‌شود. با این حال، به دلیل پخش بوی قوی، ممکن است در محیط‌های کوچک و بسته، مناسب نباشد.

نُت‌ها؛ بررسی اجمالی بلو د شنل

نت های برتر این عطر شامل گریپ فروت، لیمو، نعناع و فلفل صورتی هستند.

نت های میانی شامل زنجبیل، جوز هندی، یاسمن و یک ترکیب مصنوعی به نام ایزو ای سوپر (Iso E Super) .

و نت های پایه شامل وِتیوِر، سرو، صندل، نعنا، پچولی، لابدانوم (Labdanum) و مشک سفید هستند.

نسخه‌های متفاوت بلو دِ شنل در گذر زمان!

عطر بلو شنل (Bleu de Chanel) نسخه های مختلفی دارد که به طور کلی شامل چندین فرمولاسیون است.
در حال حاضر، مجموعه Bleu de Chanel شامل سه نسخه اصلی عطر مردانه است:

  1. Bleu de Chanel Eau de Toilette: این نسخه اولین نسخه از این عطر بود که در سال ۲۰۱۰ و به عطرسازی ژاک پولژ به بازار عرضه شد.
    این عطر دارای ترکیب غالبی از نعناع هندی، چوب صندل و پرتقال ماندارین است.
  2. Bleu de Chanel Eau de Parfum: این نسخه از عطر Bleu de Chanel در سال ۲۰۱۴ عرضه شد.
    عطرساز این آپدیت از بلو شنل هم ژاک پولژ معروف بوده است.
    این ورژن از بلو شنل دارای رایحه هایی از نعناع هندی، چوب صندل و بخور وتیور است.
  3. Bleu de Chanel Parfum: این نسخه از عطر Bleu de Chanel با تعویض عطرساز و به دست هنرمند اولویه پولژ در سال ۲۰۱۸ بازسازی و عرضه شد.
    روایح غالب این عطر جدید بهینه شده بلو د شنل ترکیبی از نعناع هندی، گل رز، آهار و زنجبیل را در خود جای داده است.

نظر کاربران در مورد این عطر تاریخ ساز؛ نسبتاً عالی با نظرات منفی خاص!

بر اساس نظرات کاربران در جوامع حقیقی و مجازی، تعداد زیادی به بلو دشنل امتیاز بالا و نظر مثبت داده‌اند.

برخی از کاربران این عطر را بسیار خنک و منعطف توصیف کرده‌اند و از رایحه مرکباتی، چوبی و ملایم آن استقبال کرده‌اند. همچنین برخی کاربران این عطر را برای استفاده در فصول گرم سال توصیه کرده‌اند.

اما با این حال، تعدادی از کاربران نیز نظر منفی در مورد بلو دشنل داشته‌اند. گروهی از آن‌ها از شدت بوی این عطر شکایت کرده‌اند و برخی دیگر از دوام پایین آن نارضایت بوده‌اند.
که چون هر دو مورد در تعارض با هم هستند شاید می‌توان این‌گونه جمع‌بندی کرد و نتیجه گرفت که شرایط بدنی مختلف تجربه‌های مختلف از این عطر را به شما خواهد داد!

به طور کلی، به نظر می‌رسد بلو دشنل از نظر رایحه و کیفیت نسبتاً عالی بوده و برخی از کاربران این عطر را بسیار خوشبو و متناسب با سلیقه‌شان توصیف می‌کنند.

اما با توجه به نظرات منفی نیز، قبل از خرید این عطر بهتر است از نمونه‌ها و سمپل‌های آن استفاده کرده و با رایحه آن آشنا شوید.

بررسی تأثیر عطر بلو شنل بر روی عواطف و حالت روحی کاربران!

  • به نظر می‌رسد بلو د شنل باعث بهبود حالت روحی و افزایش اعتماد به نفس کاربران می‌شود.
  • طرفداران این عطر می‌گویند که بلو د شنل باعث افزایش اعتماد به نفس و احساس خوشایندی در آن‌ها می‌شود.
  • حتی بوی کمی از این عطر هم می‌تواند بهبود حالت روحی را در فرد ایجاد کند.
  • عطر بلو د شنل باعث بهبود حالت اضطراب و کاهش تنش در افراد می‌شود
  • عطر بلو د شنل باعث افزایش احساس آرامش و رهایی از استرس در افراد می‌شود.

براساس نظرات کاربران در جوامع مجازی، می‌توان نتیجه گرفت که عطر بلو د شنل باعث بهبود حالت روحی و اعتماد به نفس کاربران خود می‌شود. البته لازم به ذکر است که تأثیر عطر بر روحیه فرد به عوامل مختلفی مانند سن، جنسیت و شخصیت فرد بستگی دارد و همیشه تضمینی برای تأثیر مثبت عطر بر روحیه فرد نیست.

جمع بندی

بلو دِ شنل به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای جهان شناخته شده است.

بلو د شنل در سال ۲۰۱۰ توسط شانل معرفی شد و ترکیبی از رایحه‌های خنک، تند و مناسب برای هر فصل سال است. گل‌های سفید، چوب‌های صندل و درخت ابنوس، نعناع هندی، پرتغال و لیمو عناصری هستند که در ترکیب این عطر استفاده شده‌اند.

این عطر به عنوان یک عطر رسمی برای مجالس و مهمانی‌ها نیز مناسب است و برای بسیاری از افراد یکی از بهترین عطرهایی است که تاکنون استفاده کرده‌اند.

اگر به دنبال خرید این عطر هستید، بخاطر جو نافرجام بازار عطر و ادکلن در ایران، پیشنهاد می‌دهیم از فروشگاه‌های معتبر آن را بخرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *