به این نوشته امتیاز دهید...

اگر شما هم به دنبال لیستی از بهترین ریش تراش های برند براون هستید که بتوانید با مقایسه بین آن‌ها مناسب‌ترین را با توجه به معیارهای خود انتخاب کنید پس با این مقاله آئین لایف همراه باشید.

ریش تراش براون cc 9290

یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های ریش تراش براون که به دلیل دارا بودن فناوری جدید قادر است قدرت موتور خود را بر اساس ضخامت مو تنظیم کند و نه آن‌قدر قدرت موتور کم باشد که مو ها اصلاح نشود و نه آن‌قدری زیاد که مصرف برق و باتری را بالا ببرد.

نکته دیگر این ماشین ضد حساسیت بودن آن است که پس از اصلاح برای پوست شما حساسیتی ایجاد نمی‌شود.

باتری قدرتمند با نگهداری شارژ بالا هم دلیلی مطمئن بر کیفیت بالای این مدل از ماشین اصلاح است.

ریش تراش براون c7898

این ریش تراش قدرتمند ۸ تیغه چرخشی دارد که با حرکت در جهات مختلف تمامی سطح پوست را اصلاح می‌کند.

این مدل از ریش تراش براون هم‌زمان ترکیبی از اصلاح و محافظت از پوست را به‌طور کاملاً حرفه‌ای انجام می‌دهد.

برای این ماشین نرم بودن یا نبودن مو تفاوتی ندارد و با موتور قدرتمند خود تمامی مو ها را می‌مکد و تجربه اصلاحی بی‌نظیر را برای شما ایجاد می‌کند.

همچنین به دلیل ضد آب بودن نگرانی بابت شستشو اجزای ماشین ندارید و می‌توانید پس از اصلاح برای تمیز کردن مو های ریز با آب شستشو دهید.

اگر برای شما بهداشت اهمیت زیادی دارد و یکی از معیارهای انتخاب شما است، این مدل به دلیل داشتن دستمال الکلی که بعد از اصلاح میکروب‌ها را از بین می‌برد انتخاب خوبی برای تضمین سلامت شما است.

این مدل ارزان نیست اما مطمئن باشید ارزشش را دارد!

ریش تراش براون s3080

این ماشین که یکی از بهترین ریش تراش های براون است، سه‌تیغه باکیفیت دارد که در کنار هم با دقت حداکثری تمام سطح پوست را اصلاح می‌کنند.

به دلیل وجود فناوری جدید پس از یک‌بار کشیدن آن روی پوست تمامی مو ها را می‌مکد. بنابراین باوجود فناوری میکرو کمبو سرعت اصلاح تا حد قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.

انعطاف بالای تیغه‌ها امکان دسترسی به مو های محل‌هایی که دسترسی به آن‌ها اصلاً آسان نیست را هم می‌دهد و ضدآب بودنش امکان استفاده در زیر دوش و همچنین شستشو مو های ریز روی تیغه را می‌دهد.

وجود قابلیت فست شارژ در این دستگاه امکان شارژ سریع ۵ دقیقه‌ای را می‌دهد و با پر شدن کامل باتری هم تا ۴۵ دقیقه امکان اصلاح بدون توقف را دارد.

 برای مشاهده دیگر مقالات ریش تراش اینجا کلیک کنید 

ماشین اصلاح براون s 5140

این ماشین قدرتمند و ضد حساسیت که قابلیت کار در محیط‌های خشک و مرطوب را دارد دارای ۲ تیغه قدرتمند با امکان حرکت دورانی در تمام جهات است که تجربه یک اصلاح باکیفیت را برای شما ایجاد می‌کند.

فناوری که در این دستگاه قرار دارد باعث می‌شود که قدرت موتور مطابق با طول مو های شما تنظیم شود و هرچه ضخیم‌تر باشد قدرت موتور بیشتر شود.

همچنین این ریش تراش کاملاً ضدآب بوده و قابلیت استفاده در محیط‌های مرطوب و حتی شستشو قطعات را دارا است.

ریش تراش براون s 310

این ریش تراش باوجود طراحی ساده از عملکردی باکیفیت قدرتمند و تا حدودی مشابه نمونه‌های گران‌تر برخوردار است.

این مدل از ماشین ریش تراش متشکل از ۲ تیغه مختلف است که یکی برای اصلاح مو های بلند و دیگری برای مو های کوتاه ساخته‌شده‌اند.

امکانی که در این مدل وجود دارد این است که اگر فشار بر روی پوست خود را بیش‌ازحد بالا ببرید، تیغه‌ها به‌صورت خودکار عقب‌رفته و از آسیب رسیدن به پوست شما جلوگیری می‌کند.

حرکت منعطف تیغه‌ها امکان رسیدن به تمام مناطق غیرقابل دسترسی را هم دارد.

نکته قابل‌توجه دیگر باتری قدرتمند با نگهداری شارژ بالا است که امکان استفاده طولانی و بدون توقف را دارد.

مدلcc 9290c7898s3080s 5140s 310
نوع اصلاحبرش مستقیمبرش مستقیمبرش مستقیمچرخشی و مستقیممستقیم
ضد آباستاستاستاستاست
خط زندارددارددارددارددارد
مدت کامل شارژ۶۰ دقیقه۶۰ دقیقهفست شارژ ۵ دقیقهفست شارژ۶۰ دقیقه
مقایسه مدل های ریش تراش براون

قیمت ریش تراش براون

قیمت ریش تراش به ویژگی‌های آن (نوع تیغه، بی‌سیم بودن، ضد آب بودن و …) مربوط است اما به‌طورکلی مدلی مانند مدل ۳۰۸۰ به دلیل امکانات و فناوری‌های جدیدی که دارد طبیعتاً قیمت بالاتری را نسبت به مدل‌های اقتصادی این برند دارد.

اما در کل این مدل‌ها بهترین ریش تراش های براون بودند که هرکدام به دلایلی که در متن ذکر شد شایسته حضور در این لیست و بودن در بین بهترین مدل‌ها بودند.

در پایان برای شما آرزوی داشتن انتخابی صحیح و به‌دوراز تأثیرپذیری از تبلیغات دروغ را داریم که با خواندن این مقاله به این قدرت رسیده‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *