به این نوشته امتیاز دهید...

امروزه تمامی افراد خواهان آراستگی و جذابیت ظاهری هستند که مرتب بودن ریش‌ها یکی از معیارهای این جذابیت است. بنابراین انتخاب یک ریش تراش مناسب به شما کمک بسیار بزرگی می‌کند که جذابیت را به خود هدیه دهید. در این مقاله از آئین لایف بهترین ریش تراش های فیلیپس را به شما معرفی می‌کنیم.

ریش‌ تراش فیلیپس at890/20

این مدل یکی از پرطرفدارترین ریش تراش های فیلیپس است که ویژگی‌های بسیاری دارد.

از مهم‌ترین این ویژگی‌ها ضد آب بودن است که باعث می‌شود بدون هیچ نگرانی بابت آسیب دیدن دستگاه از آن در حمام استفاده کنید.

این ریش‌ تراش دارای تیغه‌هایی است که انحنادارند و هیچ‌گاه تمام سطح تیغ به پوست شما برخورد نمی‌کند؛ بنابراین التهابی روی پوست صورت شما ایجاد نمی‌شود.

این ریش‌ تراش به خط زن مجهز هست که درمواقعی که نیاز به خط زن دارید می‌توانید از پشت دستگاه آن را خارج کرده و استفاده کنید.

نکته قابل‌توجه وجود امکان فست شارژ است که با کمک آن می‌توان با تنها ۳ دقیقه شارژ از ریش‌ تراش برای یک اصلاح کامل استفاده کرد.

همچنین در داخل کارتن این دستگاه یک برس مخصوص تمیز کردن مو های باقی‌مانده بر روی تیغه‌ها وجود دارد که پس از اصلاح باید از آن استفاده کنید.

ریش‌ تراش فیلیپس مدل s1030

نکته شگفت‌انگیز این ریش تراش تیغه‌های جالب آن است که از جنس استیل هستند و قابلیت خود تیز شوندگی دارند. همچنین حرکت تیغه‌ها در جهات مختلف باعث سهولت در اصلاح می‌شود و تمام‌صورت را اصلاح می‌کنند.

باتری این ماشین به ازای هر ۱۰ ساعت شارژ امکان ۱۵ بار اصلاح کامل صورت را دارد اما امکان فست شارژ در این مدل وجود ندارد.

این مدل ضدآب نیست اما سری آن را می‌توان جدا کرد و با آب شستشو داد.

 ماشین ریش‌ تراش مدل s1110/04

اگر به دنبال یک ریش تراش اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستید پیشنهاد ما به شما این مدل از برند فیلیپس است.

این دستگاه باتری ندارد و مستقیم باسیم به برق متصل می‌شود و بنابراین امکان جابجایی نیز ندارد و همچنین قابلیت شستشو هم ندارد اما نقطه قوت این ماشین در تیغه‌های آن است که خود تیز شونده و بسیار باکیفیت و با دقت هستند.

برای مشاهده دیگر مقالات ریش تراش اینجا کلیک کنید 

ماشین اصلاح فیلیپس مدل HQ6996

این مدل از ریش تراش فیلیپس هم به‌صورت سیمی و ثابت و هم به‌صورت بی‌سیم و قابل جابجایی قابل‌استفاده هست.

هر یک ساعت شارژ این ماشین برای ۳۰ دقیقه عملکرد بی‌نقص آن کافی است. همچنین می‌توانید از امکان فست شارژ استفاده کرده و درازای ۳ دقیقه شارژ یک اصلاح کامل را تجربه کنید.

این ریش تراش قدرتمند قابلیت اصلاح مو های ریز را هم دارد که با فناوری‌ای که برای بالا آوردن مو های ریز در این مدل فراهم‌شده است این کار انجام می‌شود.

ماشین ریش‌ تراش فیلیپس مدل S1323/41

این مدل از ریش تراش قابلیت اصلاح دورانی را دارد که تمام سطح پوست را اصلاح می‌کند و همچنین با استفاده از ابزار خط زن می‌توانید اطراف ریش را مرتب کنید.

این ماشین قابلیت استفاده بی‌سیم و متحرک را به دلیل وجود باتری قابل شارژ دارد. این باتری قدرتمند تنها با ۱ ساعت شارژ شدن به شما امکان ۱۵ بار اصلاح را می‌دهد! قابلیت فست شارژ ۵ دقیقه‌ای هم که در مواقعی که عجله دارید به یاری شما می‌آید.

به دلیل ضد آب بودن این مدل می‌توانید برای تمیز کردن مو های ریز روی تیغه‌ها آن را با آب شستشو دهید.

اما از مهم‌ترین ویژگی این ریش‌ تراش قدرتمند می‌توان به نوع طراحی و وزن سبک این دستگاه اشاره کرد که باعث ناراحتی و پشیمانی از خرید نمی‌شود.

مدلS1323/41HQ6996s1110/04s1030at890/20
تیغه چرخانداردندارددارددارددارد
ضد آباستنیستنیستنیستاست
فست شارژداردداردنداردندارددارد
خط زنداردداردداردندارددارد
بی‌سیماستاستنیستنیستاست
جدول مقایسه ریش تراش های فیلیپس

قیمت ریش تراش فیلیپس

قیمت ریش تراش به ویژگی‌های آن (نوع تیغه، بی‌سیم بودن، ضد آب بودن و …) مربوط است اما به‌طورکلی مدل‌هایی مانند at890/20 و S1323/41 به دلیل امکانات زیادی که دارند مقداری گران‌تر از مدل‌های اقتصادی مانند s1110/04 که امکانات خاصی ندارند است.

اما در کل این مدل‌ها بهترین ریش تراش های فیلیپس بودند که هرکدام به دلایلی که در متن ذکر شد شایسته حضور در این لیست و بودن در بین بهترین مدل‌ها بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *